Kategoriler

Fenerbahçe Taraftarının Bağımsız Sesi

15 Temmuz Derneği’nden Ali Koç’a ziyaret

Başkan Ali Koç, 15 Temmuz Derneği Başkanı Abdurrahman Tarık Şebik ve dernek üyelerini makamında ağırladı.

Ziyarette Yönetim Kurulu Üyelerimizden Simla Türker Bayazıt ve Sertaç Komsuoğlu ile 15 Temmuz Derneği Yönetim Kurulu Üyesi ve 15 Temmuz Gazisi İlhami Çil ile Dernek Bahsegel Genel Koordinatörü Murat Baki de yer aldı.

Ziyaretin sonunda 15 Temmuz Derneği Başkanı Abdurrahman Tarık Şebik, Başkanımız Ali Koç’a hediye takdim etti ve toplu fotoğraf çektirildi. 

Yorumlar
Yorum yapabilmek için giriş yapmanız gerekmektedir.
Daha Fazla Haber
FUTBOL
Hatay'ı 'Saran' rüzgar! Sadettin Saran'ın eğitime desteği sürüyor
HABER
Sadettin Saran'dan eğitime büyük destek! Kırıkkale'de etüt merkezi açıldı
HABER
Başkan Ali Koç: Rüya takım kuracağız
FUTBOL
Aziz Yıldırım'dan Ali Koç'a yanıt: Ben şampiyonluk sözü veriyorum
FUTBOL
İsmail Kartal: Şampiyon olacağımıza inanıyorum
FUTBOL
Fenerbahçe'de Galatasaray derbisi için forvet kararı
FUTBOL
Aziz Yıldırım: 3 sene olacağım, şampiyon yapmaya geliyorum
FUTBOL
Fenerbahçe'de seçimli genel kurul tarihi ilan edildi
FUTBOL
Aziz Yıldırım: Mourinho ile anlaştık
FUTBOL
Fenerbahçe'den transfer atağı! Resmi teklif yapıldı